niedziela, 30 lipca 2017

No i jak tam z serialem? No narazie nic ☹️. Dajcie mi jakieś pomysły na początek! Proszę😊. Chyba 10  raz go nagrywam i itak wychodzi mi okropnie! Eh! Mam dość tego ale to nagram chodź bym miała się... Ok pomińmy ten temat. Dziś chcę napisać o mojej przeróbce podróby lps czyli... Taylor! Jest biało- szarą shorthairką która kocha pluszaki i kolor różowy.jest normalną 11-latką, ma chłopaka Skota oraz najlepszą przyjaciółkę Vanessę.  Kocha Anime i mangę.Nie ma jakjejś bogatej historii.

3 komentarze:

  1. Ooo, mogłaś wstawić fotkę Taylor! Chętnie bym ją zobaczyła ;D

    Co do serialu, to polecam zrobić scenariusz lub plan wydarzeń. Uwierz mi - naprawdę pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Dziś chcę wam przedstawić moją kotkę Lunę i tym wpisem rozpocząć nową serię: charaktery moich lps :).                              ...